Η «πιλοτική θαλάσσια συγκοινωνία», γίνεται τώρα απλή …«τουριστική διαδρομή»!
Ναυάγιο Τσαμασλή στα νερά του Θερμαϊκού, καθώς τώρα η πολυδιαφημισμένη προεκλογικά «πιλοτική θαλάσσια συγκοινωνία», γίνεται απλή … «τουριστική διαδρομή» και μάλιστα με έναρξη λειτουργίας για μετά τις εκλογές, όπως παραδέχθηκε ο εμπνευστής του σώου αντιπεριφερειάρχης, σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του «Ακτιβιστή».
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ.Τσαμασλής στον Χρήστο Ιβάνοβιτς, το σκάφος «Κωνσταντής» που θα κάνει τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Νέοι Επιβάτες, θα αφιχθεί αργά το βράδυ της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη και την Παρασκευή θα κάνει «τσάρκα» τους δημοσιογράφους στα νερά του Θερμαϊκού. Ενώ θα αρχίσουν τα «δοκιμαστικά» δρομολόγια του από Δευτέρα, την επομένη δηλαδή των εκλογών, με εισιτήριο 2,5 ευρώ.
Γιατί αυτή η καθυστέρηση, ενώ είχε εξαγγελθεί ότι θα έμπαινε σε λειτουργία από 1ης Μαίου; Όπως δικαιολογήθηκε ο κ.Τσαμασλής, καθυστέρησε το πλοίο να έρθει από τη Σαλαμίνα «γιατί δεν μπορούσε να περάσει τη Χαλκίδα, καθώς ανοίγει μόνο για μια ώρα η γέφυρα γιαυτά τα σκάφη». Ενώ μία άλλη καθυστέρηση προέκυψε από το γεγονός ότι…. δεν σφραγίστηκαν τα εισιτήρια!.
Αυτή η «τουριστική διαδρομή» του καραβιού, χωρητικότητας 170 θέσεων, θα είναι μόνο για το καλοκαίρι, καθώς, πάντα κατά τον κ.Τσαμασλή, τον Οκτώβριο θα δει ο πλοιοκτήτης εάν τον συμφέρει οικονομικά να διατηρήσει το σκάφος του στο Θερμαϊκού.
Υπενθυμίζουμε ότι ο πλοιοκτήτης του «Κωνσταντή», Εμμανουήλ Κάϊλας, είπε στην εφημερίδα «Έθνος» ότι θα πρέπει να υπάρχει πληρότητα τουλάχιστον 50% κατά μέσο όρο, που απαιτείται για να είναι το εγχείρημα βιώσιμο.
Το βιογραφικό Τσαμασλή, η «δωρεάν ενέργεια» κ.α.
Σε άλλα σημεία της συνέντευξής του στον «Ακτιβιστή» ο υποψήφιος δήμαρχος Θερμαϊκού αντιπεριφερειάρχης, απάντησε σε διάφορα θέματα που του έθεσε ο Χρ. Ιβάνοβιτς, όπως:
Για το βιογραφικό του: Ξεκαθαρίζει πως δεν γίνεται διαγωνισμός πτυχίων για τους υποψηφίους δημάρχους Θερμαϊκού. Ομολογεί ότι εργάστηκε (και ακόμα είναι εργαζόμενος) ως επόπτης καθαριότητας αλλά και ότι συμμετείχε στον συνεταιρισμό του ΑΓΝΟ ως κτηνοτρόφος (έχοντας στην κυριότητά του κτηνοτροφική μονάδα). Δουλεύει από 18 χρόνων ασκώντας διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες.
- Για την εξαγγελία του για “δωρεάν ενέργεια στους κατοίκους της Μακεδονίας”: Μετέθεσε για ευθετότερο χρόνο (όταν η “όποια” κυβέρνηση αποφασίσει να προχωρήσει στην εκμετάλλευση των κοιτασμάτων) την δωρεάν ενέργεια συναρτώντας την με ενδεχόμενα αντισταθμιστικά οφέλη προς την περιοχή.
- Για το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι δρόμου μπροστά στο σπίτι του: Μας δήλωσε ότι είναι μακρύτερα και ότι είναι ίσως ο μοναδικός δρόμος που έχει τόσες λακούβες και ότι δεν τον έφτιαξε ενώ θα έπρεπε το τοπικό και ο δήμος να μεριμνήσει γι’ αυτό.
- Για τον Γιάννη Μαυρομάτη: Θεωρεί λάθος “να θέλει ντε και καλά να είναι δήμαρχος” Ενώ ήταν δήμαρχος και δεν έκανε τον κόσμο να τον εμπιστευτεί. Και εξηγεί: “Λένε Νέα Πορεία. Δεν είσαι νέος για να λες νέα πορεία. Από το παρελθόν έρχεσαι”
- Για τον Γιάννη Αλεξανδρή: Δέχεται τη ανυπαρξία έργου της διοίκησή του δίνοντας όμως ελαφρυντικά λόγω του μεταβατικού σταδίου εφαρμογής του Καλλικράτη. Και αποδίδει τα εύσημα στον πρώην δήμαρχο που είχε το θάρρος να σταματήσει (να μην θέσει υποψηφιότητα) όταν κατάλαβε πως δεν είχε την αποδοχή του κόσμου για να συνεχίσει.
- Για το μνημόνιο: Αποφεύγει να προσδιοριστεί ως μνημονιακός ή αντιμνημονιακός. Αυτοχαρακτηρίζεται ως ριζοσπάστης φιλελεύθερος δεξιός. Διατείνεται πως δεν συμμετείχε σε ψηφοδέλτιο της δεξιάς λέγοντας ότι “Ποτέ δεν ήμουν σε αυτοδιοικητικό ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας”
- Για τον Αντώνη Σαμαρά: Δεν είναι φιλελεύθερος και αφήνει να διαφανεί η άποψη πως δεν συμφωνεί με την ακολουθούμενη πολιτική του. Θεωρεί φιλελεύθερο μόνο τον Μητσοτάκη και τονίζει πως φιλελεύθερη πολιτική άσκησε το ΠΑΣΟΚ (με τις ιδιωτικοποιήσεις που εφήρμοσε).
- Για τις παραβάσεις της εκλογικής νομοθεσίας: Λέει πως δεν υπέπεσε σε ατοπήματα ο συνδυασμός του και καταλογίζει ευθύνες σε υποψήφιους του Μαυρομάτη αλλά θεωρεί ότι πρέπει να “μαζευτεί” το θέμα.
- Για την καθαριότητα: Την εκφρασμένη θέση του για την πλήρη ιδιωτικοποίηση την προσδιόρισε για τον πρώτο χρόνο αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να υιοθετήσει την αγορά απορριμματοφόρων με την διαδικασία του leasing για τα επόμενα χρόνια (εφόσον λυθεί το ζήτημα των προσλήψεων με μόνιμο προσωπικό).
- Για τις διαθέσεις προϊόντων χωρίς μεσάζοντες: Στέκεται αντίθετος στο θεσμό της απευθείας διάθεσης από αγρότες επικαλούμενος την προάσπιση λαϊκατζήδων και επαγγελματιών παρόλο πως μιλάει για μια στρεβλή κατάσταση και στο θεσμό των λαϊκών αγορών.