του Πάνου Ζέρβα
Ωστόσο, η επιχειρηματικότητα (Εμ. Καϊλας), η κεντρική πολιτική ηγεσία (Μιλτ. Βαρβιτσιώτης) και η τοπική… πραγματικότητα (Γ. Τσαμασλής) έχουν ήδη από τον περασμένο Γενάρη προγραμματίσει την «πιλοτική θαλάσσια συγκοινωνία»:
Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι η «πιλοτική» επιχείρηση έχει τόση σχέση με την κανονική, ας πούμε, θαλάσσια συγκοινωνία και τις προδιαγραφές λειτουργίας και ασφάλειας που απαιτούνται, όση και ο φάντης με ρετσινόλαδο:
Και όμως θα γίνει, εις βάρος κάθε λογικής.
Ο λόγος από την πλευρά του επιχειρηματία είναι προφανής: Διαθέτει τρία σκάφη (όχι καταμαράν και όχι ομοιόμορφα) και θέλει να τα αξιοποιήσει. Ο λόγος της τοπικής… πραγματικότητας, είναι επίσης προφανής: θέλει να εκμεταλλευτεί το θέμα προεκλογικά:
Ο λόγος από την πλευρά του επιχειρηματία είναι προφανής: Διαθέτει τρία σκάφη (όχι καταμαράν και όχι ομοιόμορφα) και θέλει να τα αξιοποιήσει. Ο λόγος της τοπικής… πραγματικότητας, είναι επίσης προφανής: θέλει να εκμεταλλευτεί το θέμα προεκλογικά:
Ο Υπουργός Ναυτιλίας κάνει μια πολιτική (καταρχήν) εξυπηρέτηση. Γνωρίζει όμως ότι θα έχει και την ευθύνη για το βέβαιο φιάσκο ή απλά δεν τον ενδιαφέρουν όσα επιχειρούνται στο Βορρά;
Πηγή: Πάνος Ζέρβας